یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
عشق مامانی وباباییعشق مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

یسنا دختر ناز مامان

سلام

مادرتونو دوست داشته باشید...

1392/11/29 0:19
نویسنده : مامان سحر
904 بازدید
اشتراک گذاری

 


بدن انسان می تونه تا 45 واحد درد رو تحمل کنه.

 

اما زمان تولد، یک زن تا 57 واحد درد رو احساس می کنه

این معادل شکسته شدن همزمان 20 استخوانه!

مادرتون رو دوست داشته باشید ... و برای ابراز عشق و علاقه به مادرتون  منتظر یک روز خاص نباشید ...

 

منبع : http://foshtom.persianblog.ir

 

 دخترم این روبرای تو وهمه ی ادم های دنیا نوشتم این یک منت نیست این یک واقعیته عزیزم همه مادر

 

ها بعد از این درد شدید فرزندشونو با عشق میبوسن وفقط نگران سلامت اون هستن نه خودشون

 

و این نهایت ایثاره

 

به عشق همه ی مادر ها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان هستی
29 بهمن 92 11:54
خیلی مطلب قشنگی بود این رو جدی میگم تاحالا جایی نخونده بودم...دستتون درد نکنه
مامان سحر
پاسخ
من وقتی یسنا رو باردار بودم فهمیدم و ترس زایمان رو برام چند برابر کرد
الهام مامان امیرعلی جون
29 بهمن 92 20:22
خیلی متن جالبی بود منم نمیدونستم/ گلم سزارین هم همینطوره یا واسه طبیعی؟
مامان سحر
پاسخ
عزیزم دردی که موقع زایمان طبیعی سراغ خانوم ها میاد
مامان هلیـــــــــــــــــا
29 بهمن 92 21:30
این چند تا شاخه گل ناقابل تقدیم به همه مادرای دنیا
مامانی ساره
29 بهمن 92 23:14
منم نمیدونستم پس واقعا باید قدر مامانامونو بدونیم
مامان سحر
پاسخ
درسته مادرا با ارزش ترین دارایی ها هستن
الهام مامان امیرعلی جون
30 بهمن 92 20:31
گلم منکه هردو رو تحمل کردم
مامان سحر
پاسخ
فدات بشم پس تو چی کشیدی عزیزم
مامان هستی
4 اسفند 92 11:59
من هر وقت این مطلب رو مرور میکنم لذت می برم. مادر شدن چقدر شیرینه که مادرها خیلی دردها رو تحمل می کنند خدا چه لطفی به مادرها کرده و چه حس های زیبایی در وجودشون گذاشته که سخت ترین شرایط رو به عشق فرزندشون تحمل می کنند. قابل قیاس نیست اما وقتی فکر میکنم خدا بی نهایت از مادر مهربان تره به وجد میام
مامان علیرضا
7 اسفند 92 15:04
واقعا جالب بود.باید با خوندن این مطلب واقعا مادرهامون رو روی سرمون بذاریم.