یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
عشق مامانی وباباییعشق مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

یسنا دختر ناز مامان

سلام

نی نی

1392/11/30 10:35
نویسنده : مامان سحر
674 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم الاهی مامان دیشب که داشتی با عروسکت بازی میکردی من همش عروسکت رو بهت نشون

میدادم میگفتم: نی نی .... نی نی.... بعد که داشتم با  بابا مهدی حرف میزدیم و حواسمون به شما نبود یکدفه

گفتی: نی نی....  ولی همون یک بار بود و دیگه نگفتی ولی من و بابا واسه همون یک کلمه هم کلی ذوق

کردیم عزیزم شیرین زبونم دوستت دارم

قلبقلبقلبقلبقلب

 

اینم چند تا عکس جدید

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

عادله
30 بهمن 92 13:56
خیلی زیباست...خدا حفظش کنه واستون
❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 18:05
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت دارين بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولی نو با دردونه تم
مامان هستی
30 بهمن 92 19:38
سلام من با افتخار لینکتون کردم چشم تند تند سر میزنم خونه این نازدونه و نظر میدم.بازم بهمون سر بزنین. چه دخمل نازیه.اسمش هم خیلی زیباست و یه مامان باهمت داره که براش وبلاگ زیبایی ساخته.خدا حفظش کنه.
مامان سحر
پاسخ
منم لینکتون میکنم و براتون نظر میزارم عزیزم
مامان علی
1 اسفند 92 9:06
وای یاد پسرم افتادم که ما هم چقدر ذوق میکردیم یه چیزی به زبون می اورد خدا حفظش کنه
مامان سحر
پاسخ
فدات بشم عزیزم
مامان ملینا
1 اسفند 92 9:59
چقدر ناز می خندی عزیز دلم.خدا حفظت کنه . _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان سحر
پاسخ
زو چشمم عزیزم
مامی آتریسا جون
1 اسفند 92 11:37
آی جـــــــانم اولین حرفت مبارکه عزیزم
مامان سحر
پاسخ
مرسی خاله
مامان روژینا
1 اسفند 92 12:54
عزیز دلمچه عکسای بامزه ای داشتیدخملی بزرگ شده ها ماشالاولنتاینم مبارک قشنگم
mamane YaSnA
1 اسفند 92 13:11
salaaaaaaaaaaaaaaam azizaaaaaaaaaaam mashallah YaSnA khanooooome naaaaaaaaz khoda ghorbonesh besham sheytonaaam webe shoma ham b dlam neshste ajab bahalee bazam biayn pishemoon
مامان سحر
پاسخ
با افتخار لینک شدین
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 اسفند 92 13:41
نگاش کنید چه ناز نگاه میکنه عزیزمی خاله جون
مامان سحر
پاسخ
قربونت کبری جون کم پیدا شدی؟؟؟
پریسا مامان کیان
1 اسفند 92 14:42
سلاااااااااام خدای من چه خنده قشنگی داره این عروسک..... عزیزم، کیان ما هم هر کلمه ای رو فقط یه بار میگه. اونم محض دلخوشی ما. خدا حفظشون کنه.
mamane YaSnA
1 اسفند 92 17:47
راستی عزیزم اگه تقویم 93 خواستی فقط واسه دخملی شما اونم چون هم اسم دخملمه طراحی میکنم عکساشو بفرستین
مامان سحر
پاسخ
ممنون عزیزم ایمیل خصوصی بدین میفرستم
مامانی ساره
1 اسفند 92 18:26
عزیز دلم خیلی شیرینه این لحظات مگه نه؟
مامان سحر
پاسخ
خیللللللللللللللییی
روشای مامان(نفس)
1 اسفند 92 20:16
وای عزیزم اولین کلمه زندگیت مبارک خوشگلم امیدوارم همیشه شیرینی کلماتت دل مامان باباتو شاد کنه.سحححححححححححر یادتتتتتتتتتتت نررررررررره بهشششششششششش یاد بدددددددددی واسسسسسسسسم دععععععععععا کننننننننه که دددددددددددددخخخخخخخخخخملللللللللل دار شششششششم
مامان سحر
پاسخ
یالم باشه فاطمه دختر و پسر فرق نداره اینو میگم برات دعا کنه
مامان آوا
2 اسفند 92 14:10
سلام مامانی مهربون با افتخار لینک شدی عزیزم ماشاالله دختر نازی داری خدا حفظش کنه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای یسنا جون
مامان سحر
پاسخ
س لااااااااااااام منم شما رو لینک کردم
مامان هستی
4 اسفند 92 11:53
شیرین ترین لحظه لحظه حرف زدن این فرشته هاست.مامان خانومی با یه هدیه خوشمل منتظر مامان گفتنش باش. مامان که بگه خوش ترین لحظه را حس خواهی کرد.ایشاله اولین حرفت مبارک فرشته کوچولو
مامان علیرضا
7 اسفند 92 14:58
عزیزم هم دندونات مبارک هم شیرین زبونیت.ایشالا که به همین زودیا بازم با کلمه های قشنگت مامان و بابا رو خوشحال کنی.
مامان سحر
پاسخ
مرسی خاله جون
مریم
12 اسفند 92 18:56
الهی قربونت برم کوچولویه من....... امیدورام خیلی زود بهتون بگه مامانی و شما که دیگه عشق کنین........ از طرف من یه بوس محکم دخملی نازتون و بکنین.....
مامان سحر
پاسخ
ممنون مریم جون
فائزه مامان آیاتای
22 اسفند 92 15:33
افرین دخمل زرنگ