یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
عشق مامانی وباباییعشق مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

یسنا دختر ناز مامان

سلام

دخترم دیگه خانم شده....

1393/2/7 12:19
نویسنده : مامان سحر
762 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ای جووووووووووووووووووووووووووووونم الهی قربون دستای کوچولوت برم من امروز وقتی مای بیبی

شما رو عوض کردم تلفن زنگ خورد وقتی برگشتم دیدم شما دیگه نخوابیدی و از روی تشک تعویضت بلند

شدی و خودت داری تا میکنیش تا بزاری سر جاش فدات بشم الاهی

ماچماچماچماچماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله مینا
7 اردیبهشت 93 12:35
هزار ماشالا ... خدا حفظ اش کنه... جمعه تولد دخترم بود.. عکس هاش رو گذاشتم خوشحال میشم به وبلاگش سر بزنی و یه رد پایی از خودت بگذاری
مامان سحر
پاسخ
حتما میام عزیزم
روشای مامان نفس
7 اردیبهشت 93 14:11
الهی ای جووووووووووووووووونم چرا روز به روز تو داری ناز تر میشیو شیرین تر، وای سحر ای کاش میتونستم تو این سن ببینمش خیلی دوسش دارم به خدا
مامان سحر
پاسخ
عزیز دلم همیین که اینجا بهمون سر میزنه خودش یه دنیا ارزش داره
مامان هستی
7 اردیبهشت 93 14:52
آفرین خاله جون...حالا اگر هستی بود چند تیکه کرده بود
مریم(پرنیاوبردیا)
7 اردیبهشت 93 15:55
سلام سحر جونم...... حسابی شرمنده م...... سال جدید و با 2 ماه تاخییر تبریک عرض میکنم ممنون که بهمون سر زدین..... آفرین به این دخملی که اینقد با فهم و شور و تمیزه
روشای مامان نفس
8 اردیبهشت 93 8:21
وای سحر عکس سومیشو خیلی دوست دارم
مامان دینا
8 اردیبهشت 93 10:46
ووووووووووووووووای چه قدر با سلیقه هست دختر نازمون
مامان مینا منتظر ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
8 اردیبهشت 93 12:20
ای جووووووووووونم چه خانمی شده این جیگر
مامان دینا
8 اردیبهشت 93 16:40
سحر جان بیا نی نی گپ با هم بحر فیم
فائزه مامان آیاتای
9 اردیبهشت 93 16:32
ای جان فدات بشم دخمل زرنگو خوش سلیقه