یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
عشق مامانی وباباییعشق مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

یسنا دختر ناز مامان

سلام

10 ماهگیت مبارک عسل خانم

1393/3/28 19:17
نویسنده : مامان سحر
639 بازدید
اشتراک گذاری

 

عسلکم دلبرکم قربون چشمات بره مامان الاهی ده ماهه شدنت مبارک عزیز مادر فقط 2 ماه مونده تا یک ساله

بشی عزیزم امروز بردمت قد و وزن مثل همیشه قدت خوب بود 74 cm قدت بود 2 cm اضافه کردی اماااااااااااااااااااا

اصلا وزن اضافه نکردی

7کیلو و700 گرم موندی دارم کمکم نگران میشم مامانی چیکار کنم اخه یکم تپل بشی دوست جونها و مامانهای

نینی وبلاگی اگر پیشنهادی دارید بهمون بگید ممنون.

 

 

پسندها (10)

نظرات (12)

مریم(پرنیاوبردیا)
28 خرداد 93 21:52
¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨) ………………..? …………………*………………... ?...…………**…………..? ..**……….*….*……..**آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ….*..*…..*…..*….*..* ……*…..*……….*.....* ……************………. ……..*..lovel…* …..*..lovelovelo…* …*..lovelovelove….* ..*.lovelovelovelove…*…………….*….* .*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….* *..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* *.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* .*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…* …*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…* …..*….lovelovelovelovelovelovelov…* ……..*….lovelovelovelovelovelo…* ………..*….lovelovelovelove…* ……………*…lovelovelo….*آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ………………*..lovelo آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامانه آنیتا
28 خرداد 93 23:15
دیگه داری خانم میشیا 10 ماهگیت مبارک خوشگل خانم
مامان روژینا
29 خرداد 93 8:31
10 ماهگیت مبارک جیگر خاله ایشالا 120 ساله شی نفسمسحر جون سعی کن موقع غذا خوردن سرش رو گرم کنی و باهاش بازی کنی تا حواسش پرت شه و غذا بخوره.
مامان سحر
پاسخ
عزیزم تمام این کارهارو میکنم ولی بعد از 2 یا 3 قاشق تف میکنه بیرون
الهام مامان امیر علی جون
29 خرداد 93 19:34
سلام سحر جونم. منم مشکله تو رو دارم و تو این مدت به زور لب به غذا میزنه و وزنش هم 7800. تو مرکز بهداشت گفت زیره خطه. نگرانشم. اما خب دارم سعی میکنم تو این مدت غذاهاشو مقوی تر کنم. حریره پسته و فندق براش درست میکنم. آبه گوشت بهش میدم.البته همه اینا رو با زور میخوره.روغن زیتون و کره و روغن کنجد هم تو سوپش میریزم. توام امتحان کن شاید واسه هر دومون نتیجه بده/ من تازه شروع کردم
مامان سحر
پاسخ
عزیزم مرسی امتخان میکنم
حامده(مامان امیر محمد)
30 خرداد 93 15:56
10 ماهگیت مبارک داری واسه خودت خانم میشی پس چرا وزن نگرفتی مثل پسر من ریزه میزه میشی
ترنم
31 خرداد 93 10:12
10 ماهگی یسنا خانم مبارک نگران نباش سحر خانم وزن هم میگیره ایشاله
مامی آتریسا جون
31 خرداد 93 10:29
10 ماهه شدنت مبارک باشه عزیز دل خاله
مامان آوا
31 خرداد 93 12:47
10 ماهگیت مبارک باشه عزیزم
sana jooooni
31 خرداد 93 23:07
ده ماهگيت مبارک عزيز دلم .
مامان آنیسا
1 تیر 93 14:32
مبارک مبارک
سحرمامی آرتین
3 تیر 93 15:54
سلام عزیزدل خاله...♥♥♥ده ماهگیت مبارک♥♥♥.کوشولو دوست عزیزم ببخشیددیربه دیرمیام آخه اصلاآرتین نمیذاره. عزیزم ببخشیدمیتونم رمزوداشته باشم؟؟؟ راستی گلم لطفاتبریک دیرمنوبپذیرخانوم کوچولو
مامان سحر
پاسخ
عزیزم ممنون که به ما سر زدی اما متاسفانه نمیتونم رمز بدم اخه اونجا مخصوص من و پدرمه که باهاش درد و دل کنم اخه با من قهره