یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
عشق مامانی وباباییعشق مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

یسنا دختر ناز مامان

سلام

یه جمعه ی عاااااااالی...

1393/2/13 11:10
نویسنده : مامان سحر
639 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام قشنگ ترین دختر دنیا همه میگن زیاد لوست نکنم ولی دختر باید لوس باشه باید دل نازک باشه تا نکنه کسی تاب دلشکستگیشو داشته باشه دختر باید بابایی بشه تا باباش بدون یاد اون تاب نیاره چه برسه بدون وجودش منم تا میتونم تورو لوس و بابایی بار میارم دیروز جمعه من به بابا مهدی پیشنهاد دادم نهار ببریم بیرون بخوریم اونم که امکان نداره بگه نه با کمال میل قبول کرد خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییی خوش گذشت عزیزم

 

اینم عکساش

 

 

 

بازم هندوونه میخوام مامان جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان روژینا
13 اردیبهشت 93 12:09
همیشه به گردش و شادی سحر عزیزمببوس دخملی رو
مامان روژینا
13 اردیبهشت 93 12:50
مرسی عزیز دلممن الان بهترم ولی روژینا هنوز کامل خوب نشده دعا کن برای دخترم سحر جون
مامان سحر
پاسخ
حتم عزیزم زود خوب میشه نگران نباش
....................
13 اردیبهشت 93 14:05
عکس خودتبا دخترت خوشگل افتاده.
روشای مامان
13 اردیبهشت 93 20:18
به به سلام سلام به خونواده همیشه شاد ایشا... که همیشه شاد باشین دوست خوبم معلومه خیلی خوش گذشته خوش به حالتون چه جای سرسبزس رفتین ای جان لباتو بجوم یسنا چه ناز شدی تو ماشا.... وای که خئا میدونه چقد دلم میخواد ببینمت و بغلت کنم یسنا خوش به حال مامان سحر
روشای مامان
13 اردیبهشت 93 20:19
خدای من دماغشو ببین دماغتو قربون خوشگل خاله
روشای مامان
13 اردیبهشت 93 20:30
به به سحر خانوم دوست خوبم چقد دلم برات تنگ شده سحر اصلا تغیر نکردی سحر فقطد یه دزه پر شدی کاش میشد همدیگرو از نزدیک ببینیم
مامان سحر
پاسخ
راحت باش عزیزم بگو چاق شدم دیگه
مامان دینا
13 اردیبهشت 93 20:45
همیشه به گردش عزیزم یسنا جون نوش جونت
روشای مامان نفس
14 اردیبهشت 93 13:43
وای سحر این چه عکسیه گذاشتی من الان سر کارم خیلی ام گشنمه زود باش منم از همین ماکارانی میخوام چطور میخوای از دینش در بیای که نمیتونم از این ماکارانی بخورم ممممممممممممممممممممن ممممممممممممممممممااااااااااااااااکارانیییییییییییییی میییییییییییییییییییییخووووووووووووووووووووامممممممممممممم
مامان سحر
پاسخ
کدبانوباش برو بپز
مامان علیرضا
15 اردیبهشت 93 1:16
عزیز خوردنی خاله.چقدر ناز افتادی تو عکسا. مامانی از دیدنت خوشحال شدم. نوش جونت خاله جون.چه خوشگل میخوری گلم.
الهام مامان امیر علی جون
15 اردیبهشت 93 12:15
وای چه جیگرشده این دخمله نازه خاله. ووووووووووی/ایشالله همیشه به شادی