یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
عشق مامانی وباباییعشق مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

یسنا دختر ناز مامان

سلام

نازگلکم

1392/11/23 18:23
نویسنده : مامان سحر
765 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان امروز بعد از ظهر تا اومدیم یکم بخوابیم پشت سرهم تلفن زنگ خورد و اعصاب من کلی بهم

ریخته بودکلافهحسابی سرم درد گرفته بود شما هم بد خواب شدیخمیازه و دیگه نخوابیدی منم زد به سرم

چند تا عکس ازت بندازمو روش کار کنم قلب بعد یکی رو که خوشم اومد توی سایت فوتو فانیا گذاشتمو یه

عکس خوشگلم اونجا درست کردم اینم عکسا امیدوارم خوشت بیاد خانم خوشگله مامانماچ

 

 

یسنای من مامان هم توی بچگیام همچین عکسی با یه همچین شال و کلاهی دارم

 

اما دست مامان ناهید توی آلبوم بچگیمه

 

امیدوارم یه روزی ببینیش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله حمیده
23 بهمن 92 19:16
آفرین به این مامان واین دخمل خوشکل
مامان سحر
پاسخ
ممنون
مامانی ساره
23 بهمن 92 20:21
انشاءالله که خدا برات حفظش کنه
مامان سحر
پاسخ
انشاالله ممنون
الهام مامان امیرعلی جون
23 بهمن 92 22:15
وای چه مامان هنرمندی خیلی ناز شده. چه گل دختر خوشگلی
مامان سحر
پاسخ
فدات بشم الهام جون
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
24 بهمن 92 0:42
خیلی قشنگ شده آفرین مامانی
مامان سحر
پاسخ
مرسی کبری جان
مامان علی
24 بهمن 92 8:28
ماشاالله چقدر بهت میاد
مامان روژینا
24 بهمن 92 10:46
وای چه دخمل نانازیه خدایااااااابخورمش یا نه عایاااااااااااااااااا
مامان سحر
پاسخ
قربونت برم لطف داری
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
24 بهمن 92 16:41
جیگرتوووووووووووووو
مامان علیرضا
24 بهمن 92 23:21
به به چه دختر خوشگلی!چقدرم خنده رو!به به کلی با دیدنت کیف کردم
خاله حسنا
25 بهمن 92 0:58
چه ناناسه منم بچه بودم از این کلاها داشتم. تنها عکسی که از بچگیم باقی مونده با این کلاه هست. البته سفیدش. میخوایم واسه حسنام از این کلاها ببافیم
مامان سحر
پاسخ
اره منم این کلاهو که سر یسنا میزارم یاد بچگی خودم میفتم
مامی آتریسا جون
25 بهمن 92 11:20
چقدر ناز شدی خوشگل خانمماشالله به این مامان خوش سلیقه و کاربلد
مامان سحر
پاسخ
لطف داری عزیزم
فائزه مامان آیاتای
28 بهمن 92 16:43
قرمز چقد میاد بهت
مامان سحر
پاسخ
مرسی خاله
یسرا مامان یسنا
2 اسفند 92 18:04
یسنا جون خیلی نازه . یسنای ما یه هفته ست بستری شده امروز ترخیص شد . تموم بدنش عفونت کرده بود . مواظب نی نیتون باشید . خدا حفظش کنه واستون
مامان سحر
پاسخ
الاهی بمیرم الان خوب شده؟؟؟
امیر
15 اسفند 92 14:29
خدا حفظش کنه یک سئوال اسم اهنگ وبلاگتون چیه هیچ جا پیدا نمیشه...برام جوابشو سایتم ببفرست ممنون