یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
عشق مامانی وباباییعشق مامانی وبابایی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

یسنا دختر ناز مامان

سلام

همسرم عزیزم تولدت مبارک

1393/9/15 9:25
نویسنده : مامان سحر
2,670 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولد توست و من هر روز پیش از پیش به این

راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین

لحظه ها را برایم بسازی، عزیزترینم عاشقانه دوستت دارم

  تولدت مبارک.

 

دختر عزیزم امروز روز تولد بابا مهدی بود 14 آذر روز تولد کسی که تمام وجودم شد و تمام هستی اون شدم خییییییییییییییلی دوستش دارم راستش این پست با یک روز تاخیر گذاشته شد اخه ما کلی مشغول خوش گذرونی بابت روز تولد بابا بودیم براش کیک پختیم و بابا هم کلی خوشحال شد

اینم عکس کیک

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان عليرضا
15 آذر 93 15:42
تولد بابایی مبارک.ایشالا که سایشون همیشه بالای سرتون باشه و با شادی با هم زندگی کنید
مامان سحر
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مهناز
16 آذر 93 8:45
برادر شوهر عزیزم تولدت مبارک ایشاله صد و بیست ساله بشی و سایه ات همیشه بالا سر بچه هات و خانوم گلت باشه تبریک من و بهروز و برادرزادت سامین رو از راه دور بپذیر
مامان سحر
پاسخ
مهناز جون ممنون از تبریکت عزیزم
ترنم
17 آذر 93 7:50
تولد بابایی یسنا مبارک ایشاله سایش همیشه بالا سرتون باشه کیکش هم خیلی قشنگه
مامان آنیسا
19 آذر 93 15:21
دست مامانی درد نکنه به به عجب کیکی شده تولدت باباجونت مبارک یسنا خانوم